luni, 3 mai 2010

BOTEZUL CELUI MAI TANAR ATENEIST

Ieri, la botezul meu, mi-au fost alaturi membrii trupei de teatru ATENEU de la biserica Sfantul Pantelimon de la Foisorul de Foc din Bucuresti. M-am bucurat nespus de surpriza facuta de acesti minunati oameni. Au stat langa mine tot timpul slujbei, m-au privit cu dragoste si m-au inconjurat cu atata curiozitate si admiratie incat m-au facut sa ma simt ca unul de-al lor.

Tata a pregatit o piesa de teatru, intitulata Fantana ortodoxiei. Este o sceneta despre Crezul ortodox si despre botezul Sf. Constantin cel Mare. Tocmai mi-a spus ca, in contextul in care tocmai am fost botezat, imi dedica aceasta piesa compusa de el si jucata de trupa de teatru ATENEU. Abia astept sa o vad si eu, mai ales ca, unul dintre personaje, Sf. Teodor Studitul, are acelasi nume cu al meu.

Niciun comentariu: