miercuri, 25 octombrie 2017

CÂTĂ DEMNITATE, ATÂTA CREDINŢĂ!



Pe cei trei copii îi iubesc din tot sufletul, dar mai am un copil, care – după cum afirmă soţia – îmi umple mintea în majoritatea timpului, Ateneul Sfântului Pantelimon, care împlineşte în curând 10 ani de la reînfiinţare (2018) şi 80 ani de la înfiinţare (2021).
Celor trei copii ai mei, Theo, Ana şi Eva le ofer toată căldura și iubirea părintească, în timp ce Ateneului Sfântului Pantelimon îi confer toată energia și cunoașterea, luptând cu încrâncenare pentru dăinuirea acestuia. Aliaţi în această muncă am ales întotdeauna oameni minunați, care mă ajută dezinteresat și total, pătrunşi de o credinţă puternică.
Alături de aceşti oameni lucizi și liberi, care îşi duc treaba la bun sfârşit fără a-şi compromite principiile, îmi doresc să dezvolt proiectele Ateneului Sfântului Pantelimon şi în deceniul următor. Sper ca Dumnezeu să ne dăruiască sentimentul datoriei împlinite că, într-adevăr, am devenit tămăduitori sufletelor celor care şi-au pus nădejdea în programele Ateneul Sfântului Pantelimon. 
Sunt încredințat că până la urmă vor răzbate din proiectele Ateneului Sfântului Pantelimon principiul fundamental de viaţă care mă animă:  “Câtă demnitate, atâta credinţă!”

Niciun comentariu: