marți, 20 decembrie 2011

"POVESTE DE CRĂCIUN" pentru "UN CRĂCIUN DE POVESTE" la ATENEUL SF. PANTELIMON (invitatie)


Sărbătoarea Naşterii Domnului (25 decembrie) reprezintă un ales popas duhovnicesc pentru enoriaşii Bisericii Sf. Pantelimon de la Foişorul de Foc din Bucureşti care, potrivit tradiţiei, organizează, în ziua de 25 decembrie 2011, ora 11.30, sceneta religioasă pentru copii “POVESTE DE CRĂCIUN”.

Cei care doresc să preguste momentul o pot fac accesând linkurile mai jos:
POVESTE DE  CRACIUN
Text
Foto 1
Foto 2
Audio
Video
Fisa de lucru


ATENTIE/NOU!!! De asemenea, cu această ocazie atragem atenţia asupra altor două activităţi mai noi desfăşurate sub ausoicii Ateneului:
1. CAMPANIA STOP ÎNSINGURĂRII!!! (Comunitatea parohială în sprijinul bătrânilor singuri)
2. AUDIOBOOK
(despre Nasterea Domnului & despre Marketing religios)

Un comentariu:

Costin Comba spunea...

Bună ziua, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriți să facem un schimb de link-uri. Eu voi posta link-ul dumneavoastra pe doua bloguri : www.bycetateanu.wordpress.com si pe www.romanicateiubesc.blogspot.com , in schimbul postarii pe blogul dumneavoastra a link-ului blogului meu de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat.